Jl. Raya Ubud No.88, Bali 80571

(+62) 81 2345 1234

Opening : Mon-Fri 08:00 – 17:00


בלוג תוכנית עסקית ושיפור רווחיות

מדוע מומלץ להשתמש בשילוט מעוצב למשרד?

שלטים למשרד
,

שילוט המיועד למשרד שלך יכול לשמש לקידום המותג שלך, ליצור אווירה מסבירת פנים ולהפנות מבקרים לאן שהם צריכים להגיע. זה גם תורם לגרום לחלל להרגיש מאוחד ושלם.

האם אתם מחפשים שלטים למשרד או שלטי לובי המתאימים לצרכים ולתקציב שלכם? לא נראה רחוק-צור קשר עוד היום כדי ללמוד עוד!

מדוע משרדים גדולים תולים שילוט דרך?

שילוט דרך במשרד חיוני ליצירת מרחב מסביר פנים למבקרים ולעובדים כאחד. כאשר אנשים מרגישים בטוחים בידיעה שהם הגיעו ליעדם, הם נוטים יותר לבקר שוב.

שילוט למשרד הוא דרך משתלמת ומעשית להעצמת חווית הלקוחות והמבקרים. זה גם מעביר שאתה מעריך ניווט בתוך העסק שלך-משהו שחשוב מאוד כשאנשים מבקרים במיקום או בחנות חדשים.

לדוגמה, חניונים מוארים היטב ושילוט המכוון את הנהגים לכניסה הנכונה יגרמו לנהגים להרגיש בטוחים ובבית, בעוד שלטי כיוון עוזרים ללקוחות לאתר את מה שהם צריכים בחנות.

מתקני בריאות, תאגידים גדולים, שטחי ייצור ועיריות מסתמכים על שילוט דרך כדי להקל על תנועה יעילה של הצוות והחולים. סימנים אלה יכולים ללבוש צורה של ספריות, סמני חדרים, גרפיקת רצפה או אקריליק קיר.

האם יש צורך בשילוט לצורך הנגשת המשרד עבור בעלי נכויות?

חוק האמריקאים עם מוגבלויות קובע חוקים פדרליים שאוסרים על אפליה נגד אנשים עם מוגבלויות פיזיות או נפשיות. הוא כולל גם כלים מועילים כמו שילוט דרך המקדם גישה שווה לעסקים ולמקומות ציבוריים.

שילוט הנגשה חייב להיות קל לקריאה הן מבחינה ויזואלית והן במגע. זה צריך להיות גימור מט שאינו בוהק וצבעים מרהיבים כך שכל המבקרים יוכלו לזהות בקלות את השלט שלך.

בעת עיצוב גופן לקוראים עיוורים או דיסלקטיים, ודא שלדמויות יש מרווח מספיק ביניהן כדי שכולם יוכלו לקרוא אותו בצורה ברורה ובקלות. הימנע תסריט או גופנים הומוריסטיים אשר עשוי להיות קשה לפענח עבור אלה עם לקות ראייה או דיסלקציה.

בנוסף, יש להציב שלטי דלתות משרד ושלטי זיהוי תא בין 48" ל -60 " מעל הרצפה כדי להפוך אותם לניתנים לצפייה וניתנים לניווט עבור משתמשי כסאות גלגלים.

דרישות אלה יכולות להיות מורכבות להבנה, לכן עדיף להתייעץ עם מומחה לעיצוב המתמחה בהפקת שילוט תואם עדה שהוא קריא ועומד ביעדים שלך. רשת מומחי ההדפסה המנוסים של ספידפרו הופכת את התהליך למשב רוח ועוזרת ליצור מרחב כולל ללקוחות, עובדים ואורחים כאחד.

האם כדאי להתקין שלטי לובי?

שילוט הוא מרכיב בלתי נפרד ביצירת אווירה חמה ומזמינה למבקרים ולקוחות. זה יכול להעביר את ערכי החברה, להנחות אותם ברחבי המשרד ולתת הדרכה כיוונית.

האם אתה מחפש דרך להוסיף קצת סגנון אישי ואופי לאזור הלובי שלך? שקול סימני אקריליק. ניתן להתאים אישית את התצוגות העמידות אך החסכוניות הללו כך שיתאימו לכל עיצוב משרדי.

שלטי לובי הם דרך אידיאלית להציג את אישיות המותג הייחודית של העסק שלך. הם עשויים לכלול אלמנטים כמו הלוגו והשם שלך, הסיסמה או שורת התגים, פרסים והישגים, כמו גם רכיבי מפתח אחרים.

הם מספקים ללקוחות הזדמנות להתחבר על ידי שיתוף סיפורים. אלה יכולים לנוע בין ההיסטוריה של החברה, כיצד היא תומכת בספקים מקומיים וכיצד היא גדלה עם הזמן.

האם אתה מחפש מקור מהימן לכל צרכי השילוט שלך במקום העבודה? לספידפרו יש אולפנים ברחבי הארץ כדי לענות על צרכים אלה. אנו נשתף איתך פעולה כדי להבין את העסק והמרחב שלך כדי שנוכל לספק את פתרונות השילוט המתאימים ביותר במיקום שלך.

לסיכום

שילוט במשרד חיוני להכוונת המבקרים וליצירת אווירה מקצועית ומסבירת פנים. הוא גם מסייע לעובדים להכיר את עצמם עם מקום העבודה שלהם ואת זהות המותג, יצירת אסתטיקה מאוחדת כללית בכל הבניין.

לדוגמה, שלטי לובי יכולים לתקשר במהירות את יעדי החברה שלך, הצהרת המשימה, המוטו, היעד הדמוגרפי והתרבות למבקרים המגיעים לחלל שלך. סימנים מחלקתיים המשתמשים בלוחות עם תצוגת לוגו הם עוד דרך מצוינת להוסיף מגע ייחודי ומדהים לאזור.

בעת יצירת חבילת שילוט פנים כדי לעזור לאנשים לנווט בבניין שלך, שקול ליצור מערכת איתור דרכים עם שילוט חיצוני וגרפיקה קיר. אלה יכולים לכלול נצמד חלון שהופכים את החלל נראה יותר מסביר פנים ומאורגן, מדבקות דלת דבק עבור דלתות מתכת, ועוד.

Ready To Start New Project With Intrace?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.