Jl. Raya Ubud No.88, Bali 80571

(+62) 81 2345 1234

Opening : Mon-Fri 08:00 – 17:00


בלוג תוכנית עסקית ושיפור רווחיות

הגשמה עצמית ותרפיה – כיצד הטיפול יכול לעבוד על הגשמה עצמית? ‏

ההבדל בין הגשמה עצמית וטיפול אולי נראה קצת מבלבל, אבל האמת היא שלשניהם יש את המקום שלהם. טיפול יכול לעזור לאנשים להתגבר על בעיות רגשיות, אבל הגשמה עצמית חשובה לאדם באותה מידה. להלן, יתרונותיו של כל אחד מהם. ‏ קרא על מנת ללמוד על מערכת היחסים בין הגשמה עצמית, טיפול. מאמר זה נכתב כדי לעזור לך להחליט אם שני הרגלים אלה יועילו לך. ואל תשכחו לחלוק מאמר זה עם חברים ובני משפחה שאולי יהיו מעוניינים ללמוד עליהם יותר.

הרעיון שטיפול הוא כלי חשוב לצמיחה אישית אינו חדש. הרעיון של עזרה עצמית הפך כמעט כל תחום בחיים האמריקאים, מחינוך לספורט. עזרה עצמית וטיפול הפכו כל כך נפוצים שיש לנו תעשיות שלמות מוקדשות לנושא. בין אם אתה מחפש עזרה עם התמכרויות או נאבקים עם הרגל לא בריא, יש מומחה לזה. ישנן גם תוכניות לעזרה עצמית שמטרתן התמכרויות ספציפיות, החל מהפרעות אכילה וכלה בנהיגה יותר מדי לצפייה בהפרעות. חברות תרופות ופסיכותרפיסטים שונות הן גם חלק מהתעשייה הגוברת של בריאות רגשית. יש אפילו יועצי אינטרנט שיכולים לעזור לך להתמודד עם בעיותיך.

כדי להשיג מימוש עצמי, עליכם לזהות את החוזקות, החלומות והתשוקות שלכם. טבעי שתתמודד עם קשיים ותחווה מכשולים בדרך. הטיפול עוזר לך לבחון את נקודות החוזק שלך ולהתגבר על כל מכשולים העשויים לעמוד בדרכך להשיג את מטרתך. זה יכול לקחת זמן לבסס דפוסי חשיבה חדשים, אבל המטפל יעודד אותך להיות סבלני עם עצמך ועם ההתקדמות שלך. המטפל גם ישאיר אותך אחראי למטרותיך החדשות.

בנוסף לאושרך הפנימי, הטיפול יכול לעזור לך להכיר בחולשותיך ולקבל את טעויותיך. בטיפול, חשוב לעבוד על כל חוויות העבר שאולי השפיעו על היכולת שלך להשיג הגשמה עצמית. הגשמה עצמית תהיה קלה יותר כאשר תלמד לקבל את החסרונות שלך. אם תלמד לקבל אותם, יהיה לך סיכוי הרבה יותר גדול להיות מאושר ומרוצה בעתיד. אך זכור כי הגשמה עצמית אינה מבטיחה שתהיה מאושר לכל החיים.

פסיכותרפיסטים משתמשים לעתים קרובות בגישות מרוכזות אדם בפרקטיקה שלהם. אנשים בדרך כלל מחפשים טיפול כדי לחקור את המטרות האלה, ומטפלים בדרך כלל עוזרים לתהליך הזה. בטיפול אישי, גישה זו ידועה כטיפול פוטנציאלי אנושי. האמונה שבני אדם הם טובים מטבעם ומונעים על ידי הרצון לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם היא לעתים קרובות בלב הטיפול האנושי-מרוכז. זיגמונד פרויד חשב שבני האדם מונעים על ידי התשוקות המיניות שלהם וצריך למלא את הדחפים האלה.

פיתוח ערכים חיוביים חיוני להגשמה עצמית. יש לנו ערכי יסוד שהם השתקפות של האינדיבידואליות שלנו. ערכים אלה חשובים בקריירה שלנו, במערכות יחסים ובחיים האישיים, וצריכים להדריך את ההחלטות שאנו מקבלים. חשיבה חיובית עוזרת לנו למשוך חיוביות לחיינו. בסופו של דבר, הגשמת ערכי היסוד שלנו תעזור לך להגשים את מטרותיך. ובעוד ייתכן שלא תוכל לשנות את הנסיבות הנוכחיות שלך בן לילה, זה יכול לעזור לך להגדיר את המטרות שלך ולרדוף אחרי החלומות שלך.

Ready To Start New Project With Intrace?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.