Jl. Raya Ubud No.88, Bali 80571

(+62) 81 2345 1234

Opening : Mon-Fri 08:00 – 17:00


בלוג תוכנית עסקית ושיפור רווחיות

מה שירותי שיקום מקצועיים יכולים לעשות עבורך? ‏

בין אם אתה סטודנט עם נכות, או מבוגר שהיה מחוץ לכוח העבודה במשך זמן רב, שיקום מקצועי הוא משאב בעל ערך. שיקום מקצועי מלמד אותך את הכישורים שאתה צריך כדי לחיות באופן עצמאי ולעבוד בהצלחה. היא עוזרת לך לפתח הרגלי עבודה טובים ועוזרת לך להשיג את מטרותיך המקצועיות.

שיקום מקצועי מכונה גם שיקום מקצועי (VR) או שיקום Voc. זוהי תוכנית ממומנת פדרלית המסייעת לאנשים עם מוגבלויות במציאת ותחזוקת תעסוקה. תוכנית זו גם מספקת תמיכה כדי לאפשר להם להשיג עצמאות.

שירותי שיקום מקצועיים משתנים על ידי המדינה. חלק מהשירותים כוללים הערכה מקצועית, הכשרה להגדרה עצמית וסיוע תעסוקתי. שירותים אחרים עשויים לכלול חקר מקצועי, הכשרה בעבודה, הכשרה בכתב ברייל, והתמצאות ומומחים לניידות.

יועצים מקצועיים עוזרים ללקוחות לפתח כישורי עבודה מוצלחים ולהציב יעדי תעסוקה מציאותיים. הם עובדים עם לקוחות כדי ליצור תוכנית אינדיבידואלית לתעסוקה (IPE). התוכנית משמשת כמפת דרכים לתעסוקה. התוכנית יכולה להיות פשוטה כמו להתכונן לעבודה או מורכבת כמו להמשיך לעבוד באותה עבודה. במהלך פיתוח התוכנית, היועץ יכול להפנות את הלקוח לסוכנויות או ספקים אחרים.

יועצי שיקום מקצועיים יכולים לעבוד בארגונים מבוססי קהילה, כגון בתי ספר מקצועיים-טכניים, או שהם יכולים לעבוד בפרקטיקות פרטיות. על יועצי שיקום מקצועיים להחיל שיקול דעת מקצועי וליישם את החוקים והתקנות של המדינה שבה הם עובדים. היועצים חייבים גם לדעת על משאבים קהילתיים ומשאבים עבור בעלי מוגבלויות.

יועצים מקצועיים יכולים לעזור לאנשים להתגבר על המכשולים של החיים. הם יכולים לעזור להם לפתח כישורי התמודדות וללמוד להסתגל לשינויים בחייהם. יועצים מקצועיים עשויים גם לעזור ללקוחות למצוא את הכלים הדרושים כדי לחזור לעבודה. הם יכולים להפנות לקוחות לסוכנויות אחרות עבור שירותים נוספים, והם יכולים להצטרף לצוות מעבר.

יועצי שיקום מקצועיים מאומנים להעריך את יכולתו של הלקוח לבצע משימות מסוימות, להעריך את סבילות העבודה של הלקוח ולהעריך את כישוריו, התעניינותו והישגיו האקדמיים של הלקוח. מומחים מקצועיים עשויים גם להציע הפניות להכשרה נוספת במיומנויות מסוימות, כגון שימוש במחשב או תעסוקה בתחום מסוים.

יועצי שיקום מקצועיים יכולים להשתתף גם במפגשי תכנון של תוכנית חינוך אינדיבידואלית (IEP). יועצים מקצועיים נדרשים לסקור תוכנית אינדיבידואלית לתעסוקה (IPE) והערכות אחרות, והם עשויים לבקש הערכות נוספות. ספק שיקום מקצועי מוסמך יקבל כרטיס הסמכה.

שיקום מקצועי חשוב גם לעובדים פצועים שלא יכולים לחזור לכוח העבודה שלו קיבלו הכשרה. תוכנית זו זמינה ללקוחות הזכאים לביטוח לאומי לנכות. במדינות מסוימות קיימת גם תוכנית שיקום מקצועית נפרדת לעיוורים או לחירשים.

יועצי שיקום מקצועיים יכולים לעבוד בהגדרות שונות, והם יכולים לעזור ללקוחות עם מגוון מוגבלויות. יועצים מקצועיים רבים עובדים בארגונים מבוססי קהילה. זה מאפשר להם יותר גמישות עם השעות שלהם, והם מסוגלים לעבוד עם מגוון לקוחות.

פרטים נוספים בלינק המצורף: קבוצת שכולוטוב, שיקום תעסוקתי

Ready To Start New Project With Intrace?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.